Duyuru :

Mihrican Bahar


Bu Videoyu Paylaş :
admin

Yazar Hakkında:

Söylediklerimden çok sustuklarımda saklıyım ve gizlediklerimde gizliyim... Beni anlamak için; konuştuklarımdan çok, sustuklarıma kulak verin.! Aklım sükutu sever benim; çünkü, çok ağır ödeştim ben hayatla... Ben sonu ölüm noktalı nice yollardan geçtim; üç noktalar koynaz bana... Herkes gülüşümü görüyor; kimse savaşımı görmüyor. Herkes sesimi duyuyor; ne düşündüğümü kimse bilmiyor. Herkes yazdıklarımı okuyor; gözyaşlarımı kimse görmüyor. Herkes beni tanıdığını sanıyor; ama kimse, benim kim olduğumu bilmiyor...!!!

Yorum Gönder

 
Destek : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © Her Hakkı Saklıdır | imdatWEB
Tema: Creating Website | Yayınlayan: Mas Template
Düzenleyen ve Uyarlayan: imdatWEB | Site Alanı: Blogger